5/5

פשוט ישראל

החופשה שלכם מתחילה עכשיו!

מלון דניאל ים המלח עין בוקק

Daniel Dead Sea Hotel

מלון דניאל הוא מלון 5 כוכבים בעין בוקק, ים המלח. זהו מלון מרשים במימדיו ובעיצובו, מכיל חדרים רבים ונמצא במיקום מצוין. במלון, ניתן ליהנות משירותי ספא מפנקים, בריכת רחצה רחבת ידיים, נוף לים, בר ומסעדה.

צפו בסרטון והזמינו חדר עכשיו:


סמוך למלון, במרחק 400 מטר מלבד ו-5 דקות הליכה, נמצא חוף עין בוקק היפה והמפורסם. חלק מהחדרים אף משקיפים לים, וחלק משקיפים להרי אדום, הנמצאים בסביבה. באזור החוף ישנן מסעדות ומרכז קניות בעל מגוון רחב של חנויות ובתי עסק. ניתן לשלב בחופשה מסע שופינג משתלם וארוחה טובה באחת המסעדות באזור.

לאחר בילוי במים המלוחים והייחודיים של ים המלח, תוכלו להירגע בבריכת השחייה המקורה או החיצונית של המלון. בנוסף ישנן בריכת זרמים חמים, בריכה עם מים מלוחים, בריכת זרמים קרים, בריכת גופרית וג'קוזי. לחילופין, תוכלו ליהנות מטיפול ספא במתחם בספא הגדול שנמצא במלון. במלון מתחם הסעדה רחב ידיים, בו תוכלו ליהנות מארוחות עשירות ומגוונות.

החדרים במלון דניאל מעוצבים בקפידה, נקודה אשר מהאורחים במלון ציינו לטובה. במלון ישנן סוגים שונים של חדרים, חדר לזוג עם נוף לים או נוף להרים, חדרי דלוקס, וחדרים בהם ניתן להוסיף מיטה לילדים. החדרים מאובזרים בטלוויזיה, אינטרנט אלחוטי, פינת ישיבה, מקרר ופינת קפה. בחלק מהחדרים ישנה מרפסת וג'קוזי. אמנם האווירה ורמת העיצוב הועלתה כיתרון בולט מצד אורחי המלון, אך חלקם ציינו כי רמת הסדר והניקיון לא הייתה מספקת.

במלון צוות אדיב שמוכן לשרת את אורחי המלון בכל עניין. אורחי המלון העריכו את אדיבות הצוות ואת השירות שניתן על ידו. המלון מספק לאורחים חוויית חופשה נדיבה ומגוון שירותים הנמצאים במתחמו, ועל כן כמעט ואין צורך לצאת ממנו ולהתנייד ברכב בסביבה.

הארוחות המוגשות במלון מציעות מבחר עשיר של מנות, האוכל ברמה גבוהה והיה לשביעות רצונם של רבים מאורחי המלון. במלון ישנו בר המציע מגוון משקאות אלכוהוליים לבחירתכם.

המלון מציע חופשה נעימה באיזור ים המלח המיוחד, המושך תיירים רבים מכל העולם. המלון מתאים לאלו המחפשים מלון מעוצב, יפה ונעים, אשר מציע מגוון שירותים מפנקים לצד קרבה לחוף.

מלון דניאל ים המלח

כוכבים

⭐⭐⭐⭐⭐

רמת מחיר ללילה

$$

סוג אירוח

מלון

מספר חדרים במתחם

306

שעת צ׳ק אין

15:00

שעת צ׳ק אאוט

11:00
כדאי לדעת! ההזמנה דרך אתר פשוט אירלנד אינה כרוכה בעלות או בעמלה נוספת על המחירים המצוינים באתר Booking. מטרתנו היא להנגיש את המידע בצורה פשוטה ונוחה ולסייע לכם לבחור את המקום המתאים לכם.
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף במייל