5/5

פשוט ישראל

החופשה שלכם מתחילה עכשיו!

מלון דניאל הרצליה

Daniel Herzliya Hotel

"מלון דניאל הרצליה", הוא מלון מרשים ומפנק על שפת חוף הים של הרצליה. המלון מציע נופש בריאות וספא מפנקים, במיקום מרכזי בהרצליה פיתוח ולצד מסעדות ובתי עסק רבים בעיר. המיקום המרכזי בהרצליה, שתי הבריכות שכולל והכניסה הפרטית לחוף – הופכים את המלון לאהוב במיוחד על המבקרים.

צפו בסרטון והזמינו חדר עכשיו:


המלון מציע מגוון מתקני בריאות וספא מפנקים. במלון תוכלו למצוא מרכז ספא ובריאות, מכון כושר ותוכלו לשחות באחת משתי בריכות השחייה הקיימות במלון. הספא במקום כולל 16 חדרי טיפולים ומציע סדרה של טיפולים שונים ועיסויים לבקשתכם. הספא כולל ג'קוזי וחדרי סאונה יבשה ורטובה. הבריכות מחולקות לבריכה חיצונית, ובריכה מקורה. הבריכה החיצונית משקיפה אל הים וכוללת מגוון ספות וכיסאות שיזוף. מהבריכה תוכלו להגיע ישירות במסלול ישיר לחוף הפרטי של המלון. שימו לב כי הבריכה פתוחה רק מאפריל עד נובמבר.

המלון כולל 200 חדרי אירוח בגדלים ומחירים שונים, כאשר כולם משקיפים על הים התכול של חופי הרצליה. חדרי המלון מותאמים במיוחד לסגנון עסקי ולאנשי עסקים הנוטים לפקוד את המלון. המלון מאפשר מגוון לש חדרים ברמות ומחירים שונים – ראשית חדר הסופריור, שמתאימים לזוג או לזוג עם ילד. בנוסף תוכלו ליהנות מחדרי דלוקס עם נוף לעיר או עם מרפסת ונוף לים. המלון מציע גם חדרי שזן עם מרפסת, אלה הם חדרים המעוצבים בהשראה יפנית ומינימליסטית. המלון מציע להנאתכם גם חדרי גארדן דלוקס, חדרים עם מרפסת גן אורבנית ומהודרת. מעבר לכך תוכלו ליהנות מחדרי סוויטות שונות – סוויטת ג'וניור, סוויטת משפחה, סוויטת מנהלים או מנהלים פרימיום, סוויטה נשיאותית וסוויטת גן.

חדרי המלון מציעים אינטרנט אלחוטי בחינם, מכונת קפה ומיני בר, מיזוג אוויר, נוף לים או לעיר, כספת, חדרי שירותים ורחצה פרטיים, וטלוויזיית LCD.

הייחודיות של המלון, היא בנוחות שזה מציע לאנשי עסקים ואלה אכן נוהגים לפקוד אותו לעיתים קרובות. המלון מציע עבור עולם העסקים חדרי ישיבות, חדרי הנהלה ומרכז עסקים נוח ומרווח.

מלון דניאל כולל שתי מסעדות מומלצות. מסעדת עלמה היא מסעדת הלובי של המלון, הממוקמת מול נוף ים הרצליה. תפריט המסעדה מציע אוכל ים תיכוני ואיטלקי. במסעדה תוכלו ליהנות מארוחת בוקר וארוחת ערב בכל יום. למסעדה יש כשרות בהשגחת הרבנות. מסעדת עלמה נגישה עבור נכים. המסעדה השנייה במלון דניאל הרצליה היא מסעדת 'ריף', מסעדה ים תיכונית גם כן. המסעדה מציעה ארוחות בוקר, צהריים וערב. המסעדה כוללת אף ארוחת שבת חגיגית וגם ארוחות חג. רוב אורחי המלון נוהגים לציין לחיוב את האוכל המעולה של המלון ואת ארוחות הבוקר המפנקות.

המלון נמצא במיקום מרכזי בעיר הרצליה, ותוך כמה דקות הליכה בלבד תמצאו חנויות, מסעדות ובתי קפה רבים ופופולריים. קניון ארנה נמצא כ- 1 קילומטר מן המלון, וכן קניון שבעת הכוכבים בהרצליה, נמצא רק כ- 2.3 ק"מ מן המלון. אזורי התעשייה והעסקים של הרצליה, קרובים גם כן למלון, רק כ- 1.3 ק"מ מן המלון עצמו – ולכן מושך המלון אנשי עסקים רבים ומארח בו פגישות שונות. המלון קרוב למספר חופים, כמו המרינה בהרצליה, חוף הצוק, חוף הצוק וכן קרוב למרכז צלילה וגלישה ה'ריף', בו תוכלו אף לשכור גלשנים וליהנות מן הים. מעבר לכך – המלון נמצא רק כ- 10 קילומטרים מתל אביב ומכל חיי הלילה והאטרקציות שיש לה להציע.

ילדים מתקבלים בברכה למלון, ומעל גיל 12 ייחשבו למבוגרים מבחינת המיטות והתשלום במלון. ניתן לבקש להוסיף מיטת תינוק בעלות לא גבוהה במיוחד. לגבי בעלי חיים, לא ניתן להיכנס עמם אל המלון.

מלון דניאל הרצליה

כוכבים

רמת מחיר ללילה

$$

סוג אירוח

מלון

מספר חדרים במתחם

200

שעת צ׳ק אין

15:00

שעת צ׳ק אאוט

11:00
כדאי לדעת! ההזמנה דרך אתר פשוט אירלנד אינה כרוכה בעלות או בעמלה נוספת על המחירים המצוינים באתר Booking. מטרתנו היא להנגיש את המידע בצורה פשוטה ונוחה ולסייע לכם לבחור את המקום המתאים לכם.
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף במייל