5/5

פשוט ישראל

החופשה שלכם מתחילה עכשיו!

- Bay Club - an Atlas Boutique Hotel -

מלון ביי קלאב – מלון בוטיק מרשת אטלס חיפה

Bay Club - an Atlas Boutique Hotel

מלון ביי קלאב – מלון בוטיק מרשת אטלס, הוא מלון בוטיק מפואר ומרשים המדורג בארבעה כוכבים, הנמצא בתוך מבנה עות'מאני משומר וישן. המלון נמצא בלב העיר חיפה, בשכונת הדר, כך שנמצא בדיוק באמצע הדרך בין פסגת הר הכרמל לבין מפרץ חיפה. מדובר במלון בוטיק מעוצב ומסוגנן המשדר סגנון ים תיכוני, המשלב את הישן עם החדש. המלון נמצא בלב גינה פסטורלית היוצרת תחושה שלווה של ניתוק מהמולת העיר, ובמיקום מצוין במרכז העיר חיפה.

צפו בסרטון והזמינו חדר עכשיו:


ייחודו הבולט ביותר של המלון, שהופך את השהות בו לחוויה מגניבה ויוצאת דופן, הוא העובדה שמדובר במבנה עות'מאני עתיק, בסגנון עות'מאני ועיצוב פנים מותאם ומרשים במיוחד. הסגנון העיצובי של המקום, שואב השראה מסגנון עיצוב ים תיכוני גבוה כך שכלל הרהיטים, הנברשות, והצבעים השלטים במקום משדרים סגנון אוריינטלי ויוצא דופן. התחושה שנוצרת היא שילוב ייחודי בין ישן ועתיק, לבין חדש, איכותי ומרשים. אלה הופכים את העיצוב במקום לחוויה מדהימה משל עצמה.

המלון כולל 52 חדרים מעוצבים, כאשר כולם כוללים מקרר, מיזוג אוויר, קומקום, עמדת תה וקפה, טלוויזיה עם מסך שטוח, אינטרנט אלחוטי וחדר רחצה פרטי. בחלק מן החדרים יש מרפסת, המציעה נוף לגן הפסטורלי והשלו שמחוץ למלון הבוטיק, ואף בחלקם תוכלו למצוא נוף ישיר למפץ האורות במפרץ חיפה. החדרים במלון מגוונים ומתומחרים בהתאם ברמות שונות – חדרי סטנדרט, חדרי יחידה משפחתית, חדרי דלוקס, חדרי דופלקס, וחדרי סופריור עם מרפסת. תגובות הלקוחות מציינות לטובה את ההוגנות של המחיר, ואת רמת האיכות של המקום.

מלון הבוטיק מוקף בגינה פסטורלית ושלווה, במרכזה בריכה עם מזרקה. אלה מאפשרים חוויה ציורית ומרגיעה במיוחד. המלון מציע ארוחת בוקר ישראלית מגוונת ומפנקת בטרקלין המלון ובגינה הפסטורלית והמרגיעה שלו – הדרך הטובה ביותר לפתוח את הבוקר בעיר חיפה. מעבר לארוחת הבוקר, בכל יום אחר הצהריים מלבד מוצאי שבת, מוצעים במלון ללא תשלום כיבוד, שתייה ויין ללקוחות המלון.

המלון נמצא במיקום מרכזי בעיר חיפה וקרוב למגוון רב של אטרקציות ואתרים תיירותיים בעיר. המלון נמצא במרחק של כחצי קילומטר בלבד מן המדע-טק, אטרקציה מהנה במיוחד הן עבור ילדים והן עבור מבוגרים, וכן מן התאטרון הלאומי של חיפה. כקילומטר וחצי מן המלון, תוכלו לבקר בגנים הבהאיים היפים והמרשימים, במושבה הגרמנית, בסינמטק חיפה, בגן הפסלים ובנמל חיפה המואר ומהנה. עבור טיול פסטורלי בהר הכרמל, לחוויה רומנטית או לחוויית טבע עם הילדים, תוכלו להגיע תוך נסיעה של עשרה קילומטרים בלבד. חופי הים המקסימים של חיפה נמצאים לצד המלון גם כן, במרחק 2-3 קילומטרים בלבד. כך שאין ספק שמדובר במלון בוטיק בעל מיקום אסטרטגי ומוצלח במיוחד, הטומן בחובו עשרות אטרקציות מגניבות ומהנות.

מלון הבוטיק ביי קלאב כולל חדר כושר ומסאז', הפתוח בסוף השבוע לטובת לקוחות המלון ללא תשלום. ילדים בכל גיל מתקבלים בברכה במלון הבוטיק, וניתן להוסיף לחדרים מיטות תינוק בהתאם להזמנה שלכם. חיות מחמד מתקבלות גם כן בברכה במלון הביי קלאב.

דלפק הקבלה פתוח 24 שעות ביממה, והאורחים במקום נוטים לציין לטובה את האדיבות של נותני השירות ואת ההמלצות שאלה נותנים לטיולים ואטרקציות ברחבי העיר חיפה.

אורחי המלון נוטים לתת למלון ביקורות מאד טובות בפה אחד, כאשר ניכר שהם מרוצים במיוחד מהעיצוב המיוחד והניקיון של המלון, מן הארוחות שמוצעות בו, מן השירות האדיב וההמלצות שניתנות בו וכן מן המיקום המרכזי ושל המלון בתוך העיר חיפה. מדובר בחוויה פסטורלית ויוצאת דופן, שמאפשרת התנתקות מהעיר ההומה, בתוך מלון בוטיק בעיצוב ישן – חדש ומפואר.

מלון ביי קלאב - מלון בוטיק מרשת אטלס

כוכבים

⭐⭐⭐⭐

רמת מחיר ללילה

$$

סוג אירוח

מלון

מספר חדרים במתחם

52

שעת צ׳ק אין

15:30

שעת צ׳ק אאוט

11:00
כדאי לדעת! ההזמנה דרך אתר פשוט אירלנד אינה כרוכה בעלות או בעמלה נוספת על המחירים המצוינים באתר Booking. מטרתנו היא להנגיש את המידע בצורה פשוטה ונוחה ולסייע לכם לבחור את המקום המתאים לכם.
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף במייל