5/5

פשוט ישראל

החופשה שלכם מתחילה עכשיו!

מלון בוטיק מצפה ים נתניה

Mizpe Yam Boutique Hotel

'מלון בוטיק מצפה ים' הוא מלון בוטיק אינטימי ומעוצב, הממוקם על חוף הים והטיילת של נתניה במיקום מרכזי מאד ונוח בעיר. מלון הבוטיק מציע מגוון של יחידות אירוח נוחות, וארוחות בוקר הכלולות במחיר הלינה, הן עבור זוגות, משפחות וקבוצות. המיקום המרכזי של מלון הבוטיק בתוך נתניה הופך אותו למצוין במיוחד לכל מי שמעוניין ליהנות מהים ומהאטרקציות השונות של העיר נתניה.

המלון כולל 35 חדרים אירוח בגדלים שונים. כל חדרי המלון כוללים כספת, מייבש שיער, מיני בר, טלפון, מיזוג אוויר, אינטרנט אלחוטי וחדר רחצה פרטי. החדרים הניתנים להזמנה במלון הבוטיק 'מלון מצפה ים' הם חדרים ליחיד, לזוג או לשני אורחים, חדרי טריפל וכן חדרי משפחה.

המלון מציע ארוחות בוקר ישראליות הכלולות במחיר הלינה לרווחת האורחים. חדר האוכל המגיש את ארוחות הבוקר הוא חדר מעוצב וססגוני, שכיף לפתוח בו את הבוקר לפי היציאה לחוף הים או לסיבוב וסיור בעיר. בשבתות, מציע המלון ארוחות שבת מסורתיות ועשירות לרווחת אורחי המלון.

המלון מציע חוויה ייחודית ויפה במיוחד, בזכות מרפסת הגג המקסימה והכיפית שהוא כולל הפונה לרחבי העיר נתניה ומציגה את נופה המרהיב של העיר. מרפסת הגג כוללת גם מיטות שיזוף המאפשרות לאורחי ואורחות המלון להשתזף ברוגע, למול נוף העיר והים של נתניה.

המלון נמצא במרכז העיר נתניה וכך קרוב למגוון של חנויות, מסעדות, בתי קפה וברים בעיר. בזכות מיקומו המרכזי המלון מתאים במיוחד לכל מי שמעוניין ליהנות מנופיה של העיר, מהאטרקציות שמציעה ומחוף הים והטיילת. תוך כמה דקות הליכה בלבד, תוכלו להגיע לחופי הים השונים של נתניה. נתניה היא עיר מרכזית למדי בארץ לכן תוך 25 דקות בלבד תוכלו להגיע לתל אביב, או לשאר ערי המרכז המציעות אטרקציות נוספות וכיפיות עבור החופשה שלכם. המלון נמצא רק כ- 0.5 קילומטר בלבד מתחנת האוטובוס המרכזית של נתניה וכ- 1.5 קילומטר בלבד מן תחנת הרכבת בעיר, מה שהופך אותו לנוח במיוחד עבור מטיילים ואורחים.

ייחוד נוסף של מלון הבוטיק הוא שהמלון כולל אולם אירועים המתאים לעד 150 אנשים. כך ניתן לחגוג בו אירועים שונים יחד עם כל המשפחה והחברים, יחד עם האפשרות לשכור בו במקביל חדרים במלון – דבר שיתאים מאד לימי עיון וכנסים, וכן לחתונות, שבתות חתן וכדומה. המלון מציע עבור האירועים, תפריט סלטים ומנות מגוון ועשיר במיוחד.

מלון הבוטיק אהוד מאד על ידי זוגות, המציינים כי חוו בו חוויה אינטימית ומהנה למול נופיה של העיר נתניה. הביקורות של אורחי המקום נוהגות לציין לטובה את איכות השירות במקום, שכן דלפק הקבלה פתוח 24 שעות ביממה, ועובדי המקום נוהגים לתת המלצות ולסייע לאורחים בכל עניין ושאלה. ילדים מתקבלים למלון בכל גיל וניתן להוסיף מיטות תינוק לחדרי המלון בהתאם לבקשתכם. לא ניתן להיכנס למלון עם חיות מחמד.

מלון בוטיק מצפה ים

כוכבים

רמת מחיר ללילה

$

סוג אירוח

מלון

מספר חדרים במתחם

35

שעת צ׳ק אין

14:00

שעת צ׳ק אאוט

11:00
כדאי לדעת! ההזמנה דרך אתר פשוט אירלנד אינה כרוכה בעלות או בעמלה נוספת על המחירים המצוינים באתר Booking. מטרתנו היא להנגיש את המידע בצורה פשוטה ונוחה ולסייע לכם לבחור את המקום המתאים לכם.
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף במייל