5/5

פשוט ישראל

החופשה שלכם מתחילה עכשיו!

מה חשוב שיהיה בצימר?

כמו כל עם ישראל, בטח גם אתם מבלים בחופש הגדול בצפון. הצפון הוא אחד האזורים האהובים בישראל, ויש בו לא מעט תיירות ונופש, כך שבאופן טבעי אנו אוהבים לבלות בו. אפשר למצוא בו מסלולי הליכה אטרקטיביים, טבע ונוף מדהימים, מוזיאונים ואתרי מורשת מעניינים, אטרקציות, ועוד. כל זה נחמד וטוב, אבל כל חופשה צריכה בסיס שממנו יוצאים ואליו חוזרים.

בשנים האחרונות, האופציה של הצימרים הולכת ונהיית עוד יותר פופולרית, ורבים מאוד בוחרים בה. אם גם אתם בעניין של צימרים, כדאי שתקראו את המאמר הזה. הכנו כאן עבורכם סקירה קצרה על מה שצריך וחשוב שיהיה בצימר שאליו אתם נוסעים.

 

מה צריך וחשוב שיהיה בצימר?

רבים נוסעים לנפוש ומחפשים צימרים בצפון, אבל לפעמים קשה להבין בדיוק מה יש בצימר או מה אנו מחפשים. לצימרים אין הגדרות נוקשות של כוכבים כמו שיש בבית מלון, ולכן העניין לא תמיד ברור. קודם כל חשוב לומר שהדברים הללו משתנים מאדם לאדם. מה שמאוד חשוב לך, בכלל לא משנה לאדם אחר, ולכן הכל סובייקטיבי. עם זאת, יש כמה דברים שחשוב לשים אליהם לב כשאתם סוגרים צימר. אז הכנו לכם כאן רשימה של כמה מהם.

צימרים בצפון

מטבח מאובזר

בצימר, בשונה מאשר בבית מלון, אין חדר אוכל מסודר שמגיש ארוחות בשעות קבועות. האורחים דואגים לעצמם לאוכל. כמובן שאפשר להזמין אוכל מרחוק, לצאת למסעדות ובתי קפה באזור, ויש אפילו צימרים שמציעים שירות של ארוחות, אבל לרוב אתם תכינו בעצמכם לפחות ארוחה אחת. ודאו שיש בצימר מטבח מאובזר, ותבינו מה בדיוק מכשירי החשמל שיש בו. לעתים יש בצימר גם פינת מנגל וכדאי לדעת את זה מראש.

 

חצר ובריכה

אם אתם נוסעים עם ילדים קטנים לצימר, אנו ממליצים בחום לוודא שיש בו בריכה וחצר. אחד היתרונות הגדולים ביותר של צימרים בהשוואה לבתי מלון הוא המרחב שהם מאפשרים לילדים. החופשה מאפשרת להם לשחק, להשתולל, ולהוציא אנרגיות, וכשאתם סוגרים צימר כדאי שתוודאו שיש לילדים שלכם איפה לעשות את זה. בריכה היא גם דבר נהדר שיש בלא מעט צימרים, ואין כמו לבלות בבריכה עם בירה קרה ואבטיח ביום לוהט. אם יש לכם ילדים קטנים, ודאו שיש לבריכה נעילה שהם לא יכולים לפתוח כדי למנוע תאונות.

חצר ובריכה

ג'קוזי וטיפולים מפנקים

אם בא לכם לפנק קצת את הגב הכואב שלכם, ודאו שיש בצימר שהזמנתם גם ג'קוזי. כיום יש בהמון צימרים ג'קוזי, אך לא בכולם. בנוסף, שווה לבדוק האם יש בצימר גם אפשרות לטיפולים כמו עיסויים מפנקים. לצימרים רבים יש שיתופי פעולה עם מעסים מקומיים, כך שתוכלו לקבל טיפול מפנק במחיר מעולה בצימר שלכם.

 

סיכום

חשוב ולא חשוב זה דבר מאוד סובייקטיבי. אז שבו עם עצמכם, תבינו מה אתם מחפשים בחופשה, ותוודאו שיש לכם מענה בצימר. תהנו!

חשוב שיהיה בצימר

אז מה היה לנו עד עכשיו?
פשוט מדריכים

כל מה שרציתם לדעת על ישראל

מדריכים נוספים על ישראל

31 ליולי, 2023

מדריכים נוספים בנושא

וזהה ממש לא הכל...