5/5

פשוט ישראל

החופשה שלכם מתחילה עכשיו!

מה זה נוטריון אמריקאי?

מקרה שאירע לבחור צעיר שביקש להגיע לנוטריון אמריקאי לפני כמה שבועות, גרם לנו להבין שיש חוסר מודעות משמעותי בנושא. שכן, זה יצר קשר עם בעל מקצוע שמשרדו נמצא מעבר לים, ביבשת רחוקה, מתוך מחשבה ששם נמצא הנוטריון שיסייע לו.

תרחיש זה גרם לנו להעלות מדריך שיציג הסבר נרחב אודות תפקידו של הנוטריון האמריקאי, במטרה להעלות את המודעות בתחום. נזמין אתכם להישאר אתנו, כדי שתכירו בו מקרוב ותדעו איך ומתי תצטרכו לפנות אליו.

 

הקדמה – מתי צריך להגיע לנוטריון?

כדי להסביר בהרחבה אודות הנוטריון האמריקאי, יש להציג תחילה את המקרים שבהם נהוג להגיע לבעל מקצוע מסוג זה. נציין שמדובר בתרחישים שבהם יש צורך בהצגת מסמך שאושר ואומת (קיבל אישור משפטי) על ידי נוטריון. במקרים שבהם יש צורך במסמכים שצריכים להימסר לגורמים בישראל, ניתן לפנות לנוטריון ישראלי. הפנייה לנוטריון אמריקאי, עולה כאשר יש צורך באימות מסמכים שמצריך היכרות עם מדינות שנמצאות בארצות הברית.

הקדמה – מתי צריך להגיע לנוטריון

תכירו את הנוטריון האמריקאי

עכשיו אפשר להציג בפניכם בהרחבה את תפקידו של נוטריון אמריקאי בישראל. מדובר בעורך דין שעבר הסמכה מקצועית שאפשרה לו לבצע את הפעולות החשובות הבאות:

  • אימות חתימה
  • אישור חתימה
  • עריכת מסמכים עם ערך משפטי

ראוי לציין שלצד האישורים והחתימות, על הנוטריון האמריקאי מוטלת גם האחריות לבדוק את האותנטיות של המסמך ולתרגם אותו לאנגלית במקרה הצורך. בחרנו להציג בפניכם 2 תחומי עניין נפוצים שמובילים ישראלים רבים לפנות לשירותיו של הנוטריון. הראשון נוגע לצוואות שנכתבו על ידי מצווים שהתגוררו בישראל והשני, קשור למי שיש להם פעילות עסקים באמריקה.

 

צוואות

נוטריון אמריקאי מקבל לא מעט פניות מצד יורשים שמחזיקים בצוואה שכוללת חלוקת נכסים בישראל ובארצות הברית. שכן, אלה צריכים להחזיק בתרגום נוטריוני שנוסח על ידי נוטריון אמריקאי מוסמך, בשביל לקבל את הירושה. נדגיש שאלה יצטרכו למסור את המסמך המתורגם לרשויות המקומיות באמריקה בהמשך, משום שרק כך יתאפשר להם לקבל את הנכסים שמופיעים בצוואה.

צוואות

פעילויות עסקיות

יש מי שבוחרים לבצע פעילויות עסקיות ביבשת הגדולה. מצב שכזה מצריך לא פעם קבלת מסמך שנחתם על ידי נוטריון אמריקאי (אימות חתימה). התרחיש עשוי לבוא לידי ביטוי בעת יצירת קשר עם בנקים, בתי משפט, חברות נאמנות ועוד. נדגיש שרק נוטריון אמריקאי יכול לסייע במצב שכזה, משום ששום חותמת אחרת לא תספק את הגורמים הללו.

 

השורה התחתונה

עד כאן הפירוט שאפשר לכם להכיר בנוטריון האמריקאי. כעת אתם יודעים שמדובר בעורך דין בעל הסמכה, שמכיר בחוקים שונים שקבועים בישראל, אבל לא רק. שכן זה מכיר גם את החוקים והנהלים שבאים לידי ביטוי באמריקה הרחוקה. בשלב זה נותר לכם רק לפנות לקבלת ליווי מקצועי מצד הנוטריון שיסייע לכם בחתימות על מסמכים שיימסרו בהמשך לגורמים אמריקאים.

מה זה נוטריון אמריקאי

אז מה היה לנו עד עכשיו?
פשוט מדריכים

כל מה שרציתם לדעת על ישראל

מדריכים נוספים על ישראל

1 לאפריל, 2024

מדריכים נוספים בנושא

וזהה ממש לא הכל...