5/5

פשוט ישראל

החופשה שלכם מתחילה עכשיו!

- Near Rothschild w/ Parking and Balcony by Sea N' Rent -

דירה ליד רוטשילד עם חניה ומרפסת, תל אביב

Near Rothschild w/ Parking and Balcony by Sea N' Rent

ליד רוטשילד עם חניה ומרפסת, תל אביב (Near Rothschild w/ Parking and Balcony by Sea N' Rent) הינה דירה אשר נמצאת בתל אביב. דירה ליד רוטשילד עם חניה ומרפסת, תל אביב מציעה לאורחיה בין היתר: אינטרנט אלחוטי בחינם, חניה חינם, חדרים ללא-עישון ומעלית.

דירה ליד רוטשילד עם חניה ומרפסת, תל אביב

כוכבים

רמת מחיר ללילה

$

סוג אירוח

דירה

מספר חדרים במתחם

שעת צ׳ק אין

15:00

שעת צ׳ק אאוט

11:00
כדאי לדעת! ההזמנה דרך אתר פשוט אירלנד אינה כרוכה בעלות או בעמלה נוספת על המחירים המצוינים באתר Booking. מטרתנו היא להנגיש את המידע בצורה פשוטה ונוחה ולסייע לכם לבחור את המקום המתאים לכם.
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף במייל

דירה ליד רוטשילד עם חניה ומרפסת, תל אביב נמצאת במרחק קצר ממוזיאון העצמאות (0.6 ק״מ), רחוב שינקין (0.7 ק״מ) ושוק האמנים נחלת בנימין (0.9 ק״מ). האטרקציות בסביבת דירה ליד רוטשילד עם חניה ומרפסת, תל אביב כוללות את כיכר דיזנגוף (1.7 ק״מ), תיאטרון הקאמרי (1.7 ק״מ), מוזיאון תל אביב לאמנות (1.8 ק״מ), תחנת רכבת השלום (1.9 ק״מ) ואנדרטת יצחק רבין (2.1 ק״מ). וכן החופים: חוף אביב (1.5 ק״מ), בננה ביץ' (1.5 ק״מ), חוף צ'ארלס קלור (1.6 ק״מ), חוף ירושלים (1.6 ק״מ) וחוף עלמה (1.8 ק״מ).

מבחינת מסעדות ובתי קפה, אלו הם הקרובים ביותר: חדר אורחים וטקריה.

שעת הצ'ק אין לדירה מתחילה בשעה 15:00 ושעת הצ'קאווט ב-11:00. ילדים בכל גיל מתקבלים בברכה ולא ניתן להכניס חיות מחמד. על מנת להבטיח את מקומכם, אנו ממליצים להזמין בהקדם. ניתן לעשות זאת אונליין ממש עכשיו בלחיצה על כפתור ההזמנה.