5/5

פשוט ישראל

החופשה שלכם מתחילה עכשיו!

מתחם דירות כמו בבית – הנביאים ירושלים

FeelHome - HaNevi'im

כמו בבית – הנביאים ירושלים (FeelHome – HaNevi'im) הינו מתחם דירות אשר נמצא בירושלים. וממוקם במרחק קצר מכיכר ציון. מתחם דירות כמו בבית – הנביאים ירושלים מציע לאורחיו בין היתר: אינטרנט אלחוטי בחינם, חדרי משפחה, חדרים ללא-עישון, חיות מחמד מותרות וטרסה.

כמו בבית - הנביאים ירושלים

כוכבים

רמת מחיר ללילה

$$

סוג אירוח

מתחם דירות

מספר חדרים במתחם

שעת צ׳ק אין

15:00

שעת צ׳ק אאוט

11:00
כדאי לדעת! ההזמנה דרך אתר פשוט אירלנד אינה כרוכה בעלות או בעמלה נוספת על המחירים המצוינים באתר Booking. מטרתנו היא להנגיש את המידע בצורה פשוטה ונוחה ולסייע לכם לבחור את המקום המתאים לכם.
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף במייל

מתחם דירות כמו בבית – הנביאים ירושלים נמצא במרחק קצר משוק מחנה יהודה (0.7 ק״מ), שער שכם (0.8 ק״מ), קניון ממילא (0.8 ק״מ) ומעלית הזמן ירושלים (0.9 ק״מ). האטרקציות בסביבת מתחם דירות כמו בבית – הנביאים ירושלים כוללות את הכותל המערבי (1.6 ק״מ), הר הבית (1.6 ק״מ), גן גת שמנים (1.9 ק״מ), מודל העיר ירושלים – הולילנד (2.1 ק״מ) וקבר רחל (7.4 ק״מ).

המסעדה המומלצת הקרובה ביותר היא אם זה

שעת הצ'ק אין למתחם דירות מתחילה בשעה 15:00 ושעת הצ'קאווט ב-11:00. ילדים בכל גיל מתקבלים בברכה וניתן על פי בקשה להכניס חיות מחמד עשויים לחול חיובים. על מנת להבטיח את מקומכם, אנו ממליצים להזמין בהקדם. ניתן לעשות זאת אונליין ממש עכשיו בלחיצה על כפתור ההזמנה.