5/5

פשוט ישראל

החופשה שלכם מתחילה עכשיו!

- Luxury Villa with a Sea View -

וילה מפוארת עם נוף לים הרצליה

Luxury Villa with a Sea View

וילה מפוארת עם נוף לים (Luxury Villa with a Sea View) הינה וילה אשר נמצאת בהרצליה. וילה וילה מפוארת עם נוף לים מציעה לאורחיה בין היתר: בריכת שחייה אחת, חניה חינם, אינטרנט אלחוטי בחינם, מול הים ומרכז כושר.

וילה מפוארת עם נוף לים

כוכבים

רמת מחיר ללילה

$$

סוג אירוח

וילה

מספר חדרים במתחם

שעת צ׳ק אין

15:00

שעת צ׳ק אאוט

10:00
כדאי לדעת! ההזמנה דרך אתר פשוט אירלנד אינה כרוכה בעלות או בעמלה נוספת על המחירים המצוינים באתר Booking. מטרתנו היא להנגיש את המידע בצורה פשוטה ונוחה ולסייע לכם לבחור את המקום המתאים לכם.
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף במייל

וילה וילה מפוארת עם נוף לים נמצאת במרחק קצר מגזיבו ביץ' קלאב (0.6 ק״מ) ומרכז גלישה וצלילה הריף (0.9 ק״מ). ובמרחק נסיעה מקניון ארנה (1.2 ק״מ), מרינת הרצליה (1.2 ק״מ) ואזור התעשיה הרצליה פיתוח (1.3 ק״מ). האטרקציות בסביבת וילה וילה מפוארת עם נוף לים כוללות את מרכז יצחק רבין (7.8 ק״מ), בית החולים אסותא (8 ק״מ), כיכר המדינה (9.7 ק״מ), בריכת גורדון (10.2 ק״מ) ואנדרטת יצחק רבין (10.3 ק״מ). וכן החופים: חוף אכדיה (150 מ'), חוף השרון (550 מ'), חוף חאטסוק (1.8 ק״מ), חוף סודי (7 ק״מ) וחוף מציצים (9 ק״מ).

המסעדה המומלצת הקרובה ביותר היא מסעדת בנדיקט

שעת הצ'ק אין לוילה מתחילה בשעה 15:00 ושעת הצ'קאווט ב-10:00. ילדים בכל גיל מתקבלים בברכה וחינם!
ניתן להכניס חיות מחמד ללא חיוב נוסף.על מנת להבטיח את מקומכם, אנו ממליצים להזמין בהקדם. ניתן לעשות זאת אונליין ממש עכשיו בלחיצה על כפתור ההזמנה.