5/5

פשוט ישראל

החופשה שלכם מתחילה עכשיו!

המקום של מיכל, דירה בתל אביב

Michal 'Place

המקום של מיכל, בתל אביב (Michal 'Place) הינה דירה אשר נמצאת בתל אביב. דירה המקום של מיכל, בתל אביב מציעה לאורחיה בין היתר: אינטרנט אלחוטי בחינם, חניה חינם, חדרי משפחה, חדרים ללא-עישון, חיות מחמד מותרות ובר.

המקום של מיכל, דירה בתל אביב

כוכבים

רמת מחיר ללילה

$

סוג אירוח

דירה

מספר חדרים במתחם

שעת צ׳ק אין

12:00

שעת צ׳ק אאוט

10:00
כדאי לדעת! ההזמנה דרך אתר פשוט אירלנד אינה כרוכה בעלות או בעמלה נוספת על המחירים המצוינים באתר Booking. מטרתנו היא להנגיש את המידע בצורה פשוטה ונוחה ולסייע לכם לבחור את המקום המתאים לכם.
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף במייל

דירה המקום של מיכל, בתל אביב נמצאת במרחק קצר מהיכל מנורה מבטחים (0.7 ק״מ). ובמרחק נסיעה מסינמטק (1.9 ק״מ), מגדלי עזריאלי (2.1 ק״מ), רחוב שינקין (2.2 ק״מ) ומוזיאון העצמאות (2.2 ק״מ). האטרקציות בסביבת דירה המקום של מיכל, בתל אביב כוללות את מוזיאון תל אביב לאמנות (2.5 ק״מ), תיאטרון הקאמרי (2.5 ק״מ), שוק האמנים נחלת בנימין (2.6 ק״מ), פארק מאיר (2.7 ק״מ) ומרכז סוזן דלל למחול, נווה צדק (2.7 ק״מ). וכן החופים: חוף צ'ארלס קלור (3.2 ק״מ), חוף אביב (3.2 ק״מ), בננה ביץ' (3.2 ק״מ), חוף עלמה (3.2 ק״מ) וחוף ירושלים (3.3 ק״מ).

שעת הצ'ק אין לדירה מתחילה בשעה 12:00 ושעת הצ'קאווט ב-10:00. ילדים בכל גיל מתקבלים בברכה וחינם!
ניתן על פי בקשה להכניס חיות מחמד ללא חיוב נוסף.על מנת להבטיח את מקומכם, אנו ממליצים להזמין בהקדם. ניתן לעשות זאת אונליין ממש עכשיו בלחיצה על כפתור ההזמנה.