5/5

פשוט ישראל

החופשה שלכם מתחילה עכשיו!

- Sea View 2 bedroom apartment -

דירת 2 חדרי שינה עם נוף לים תל אביב

Sea View 2 bedroom apartment

2 חדרי שינה עם נוף לים תל אביב (Sea View 2 bedroom apartment) הינה דירה אשר נמצאת בתל אביב. וממוקמת במרחק קצר מבריכת גורדון. דירה 2 חדרי שינה עם נוף לים תל אביב מציעה לאורחיה בין היתר: אינטרנט אלחוטי בחינם.

דירת 2 חדרי שינה עם נוף לים תל אביב

כוכבים

רמת מחיר ללילה

$$

סוג אירוח

דירה

מספר חדרים במתחם

שעת צ׳ק אין

14:00

שעת צ׳ק אאוט

11:00
כדאי לדעת! ההזמנה דרך אתר פשוט אירלנד אינה כרוכה בעלות או בעמלה נוספת על המחירים המצוינים באתר Booking. מטרתנו היא להנגיש את המידע בצורה פשוטה ונוחה ולסייע לכם לבחור את המקום המתאים לכם.
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף במייל

דירה 2 חדרי שינה עם נוף לים תל אביב נמצאת במרחק קצר ממרינה תל אביב (0.2 ק״מ), חוף גורדון (0.4 ק״מ), חוף פרישמן (0.7 ק״מ) וחוף מציצים (0.9 ק״מ). האטרקציות בסביבת דירה 2 חדרי שינה עם נוף לים תל אביב כוללות את פארק מאיר (1.5 ק״מ), תיאטרון הקאמרי (1.7 ק״מ), כיכר המדינה (1.8 ק״מ), מוזיאון תל אביב לאמנות (1.8 ק״מ) ושוק האמנים נחלת בנימין (2 ק״מ). וכן החופים: חוף גורדון (250 מ'), חוף הילטון (300 מ'), חוף פרישמן (550 מ'), חוף נורדאו (600 מ') וחוף מציצים (800 מ').

מבחינת מסעדות ובתי קפה, אלו הם הקרובים ביותר: משאיה, ובוקה בוקה – בוקה בוקה.

שעת הצ'ק אין לדירה מתחילה בשעה 14:00 ושעת הצ'קאווט ב-11:00. ילדים בכל גיל מתקבלים בברכה ולא ניתן להכניס חיות מחמד. על מנת להבטיח את מקומכם, אנו ממליצים להזמין בהקדם. ניתן לעשות זאת אונליין ממש עכשיו בלחיצה על כפתור ההזמנה.