5/5

פשוט ישראל

החופשה שלכם מתחילה עכשיו!

- dining room,bedroom and balcony -

דירות עם חדר אוכל, חדר שינה ומרפסת בירושלים

dining room,bedroom and balcony

דירות עם חדר אוכל, חדר שינה ומרפסת בירושלים (dining room,bedroom and balcony) הינה דירה אשר נמצאת בירושלים. דירה דירות עם חדר אוכל, חדר שינה ומרפסת בירושלים מציעה לאורחיה בין היתר: חניה, אינטרנט אלחוטי בחינם, חדרי משפחה, חדרים ללא-עישון וטרסה.

דירות עם חדר אוכל, חדר שינה ומרפסת בירושלים

כוכבים

רמת מחיר ללילה

$$

סוג אירוח

דירה

מספר חדרים במתחם

שעת צ׳ק אין

16:00

שעת צ׳ק אאוט

11:00
כדאי לדעת! ההזמנה דרך אתר פשוט אירלנד אינה כרוכה בעלות או בעמלה נוספת על המחירים המצוינים באתר Booking. מטרתנו היא להנגיש את המידע בצורה פשוטה ונוחה ולסייע לכם לבחור את המקום המתאים לכם.
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף במייל

דירה דירות עם חדר אוכל, חדר שינה ומרפסת בירושלים נמצאת במרחק קצר משוק מחנה יהודה (0.4 ק״מ), משכן הכנסת (0.7 ק״מ), כיכר ציון (0.8 ק״מ) ובית הכנסת הגדול (0.9 ק״מ). ובמרחק נסיעה מהתחנה המרכזית בירושלים (1.1 ק״מ). האטרקציות בסביבת דירה דירות עם חדר אוכל, חדר שינה ומרפסת בירושלים כוללות את הכותל המערבי (2.3 ק״מ), הר הבית (2.4 ק״מ), גן גת שמנים (2.7 ק״מ), קבר רחל (7 ק״מ) וכנסיית סנט קתרין (8.6 ק״מ). אלו מאיתנו המחפשים חוויה "טבעית יותר" יכולים לבקר בשוק מחנה יהודה (0.4 ק״מ).

מבחינת מסעדות ובתי קפה, אלו הם הקרובים ביותר: נוקטורנו ומנזה.

שעת הצ'ק אין לדירה מתחילה בשעה 16:00 ושעת הצ'קאווט ב-11:00. ילדים בכל גיל מתקבלים בברכה ולא ניתן להכניס חיות מחמד. על מנת להבטיח את מקומכם, אנו ממליצים להזמין בהקדם. ניתן לעשות זאת אונליין ממש עכשיו בלחיצה על כפתור ההזמנה.