5/5

פשוט ישראל

החופשה שלכם מתחילה עכשיו!

- Ben Yehuda Rooftop Apartments -

דירות בן יהודה על הגג, תל אביב

Ben Yehuda Rooftop Apartments

דירות בן יהודה על הגג, תל אביב (Ben Yehuda Rooftop Apartments) הינו מתחם דירות אשר נמצא בתל אביב. מתחם דירות דירות בן יהודה על הגג, תל אביב מציע לאורחיו בין היתר: אינטרנט אלחוטי בחינם, חדרים ללא-עישון, טרסה ומעלית.

דירות בן יהודה על הגג, תל אביב

כוכבים

רמת מחיר ללילה

$$

סוג אירוח

מתחם דירות

מספר חדרים במתחם

שעת צ׳ק אין

15:00

שעת צ׳ק אאוט

10:00
כדאי לדעת! ההזמנה דרך אתר פשוט אירלנד אינה כרוכה בעלות או בעמלה נוספת על המחירים המצוינים באתר Booking. מטרתנו היא להנגיש את המידע בצורה פשוטה ונוחה ולסייע לכם לבחור את המקום המתאים לכם.
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף במייל

מתחם דירות דירות בן יהודה על הגג, תל אביב נמצא במרחק קצר מחוף מציצים (0.5 ק״מ), בריכת גורדון (0.6 ק״מ) ומרינה תל אביב (0.7 ק״מ). ובמרחק נסיעה מבית העירייה (1.1 ק״מ). האטרקציות בסביבת מתחם דירות דירות בן יהודה על הגג, תל אביב כוללות את כיכר המדינה (1.5 ק״מ), תיאטרון הקאמרי (1.8 ק״מ), פארק מאיר (1.9 ק״מ), מוזיאון תל אביב לאמנות (1.9 ק״מ) ורחוב שינקין (2.4 ק״מ). וכן החופים: חוף נורדאו (350 מ'), חוף הילטון (350 מ'), חוף מציצים (450 מ'), חוף גורדון (800 מ') וחוף פרישמן (1.1 ק״מ).

מבחינת מסעדות ובתי קפה, אלו הם הקרובים ביותר: רפובליקת ווק, בנדיקט וברבוניה.

שעת הצ'ק אין למתחם דירות מתחילה בשעה 15:00 ושעת הצ'קאווט ב-10:00. ילדים בכל גיל מתקבלים בברכה ולא ניתן להכניס חיות מחמד. על מנת להבטיח את מקומכם, אנו ממליצים להזמין בהקדם. ניתן לעשות זאת אונליין ממש עכשיו בלחיצה על כפתור ההזמנה.