5/5

פשוט ישראל

החופשה שלכם מתחילה עכשיו!

- ApartHotel Okeanos on the Beach -

מלון דירות אוקיינוס על החוף הרצליה

ApartHotel Okeanos on the Beach

דירות אוקיינוס על החוף (ApartHotel Okeanos on the Beach) הינו מלון דירות ברמת 4 כוכבים אשר נמצא בהרצליה. מלון דירות דירות אוקיינוס על החוף מציע לאורחיו בין היתר: בריכת שחייה אחת, חניה חינם, אינטרנט אלחוטי בחינם, מול הים וחדרי משפחה.

במלון דירות מוגשת ארוחת בוקר (הערות: קונטיננטלית, צמחונית, טבעונית, כשרה וארוחת בוקר בטייק-אוויי). במלון דירות 25 חדרים.

מלון דירות דירות אוקיינוס על החוף נמצא במרחק קצר ממרינת הרצליה (0.4 ק״מ), קניון ארנה (0.5 ק״מ) ומרכז גלישה וצלילה הריף (0.8 ק״מ). ובמרחק נסיעה מאזור התעשיה הרצליה פיתוח (1.3 ק״מ) ואזור העסקים של הרצליה (1.3 ק״מ). האטרקציות בסביבת מלון דירות דירות אוקיינוס על החוף כוללות את מרכז יצחק רבין (6.2 ק״מ), בית החולים אסותא (6.9 ק״מ), כיכר המדינה (8 ק״מ), בריכת גורדון (8.5 ק״מ) ואנדרטת יצחק רבין (8.7 ק״מ). וכן החופים: חוף הצוק (150 מ'), חוף אכדיה (650 מ'), חוף השרון (2.2 ק״מ), חוף סודי (6 ק״מ) וחוף מציצים (7 ק״מ).

המסעדה המומלצת הקרובה ביותר היא מועדון צלילה וגלישה בשונית

שעת הצ'ק אין למלון דירות מתחילה בשעה 15:00 ושעת הצ'קאווט ב-11:00. ילדים בכל גיל מתקבלים בברכה וניתן להכניס חיות מחמד עשויים לחול חיובים. על מנת להבטיח את מקומכם, אנו ממליצים להזמין בהקדם. ניתן לעשות זאת אונליין ממש עכשיו בלחיצה על כפתור ההזמנה.

דירות אוקיינוס על החוף

כוכבים

⭐⭐⭐⭐

רמת מחיר ללילה

$$

סוג אירוח

מלון דירות

מספר חדרים במתחם

25

שעת צ׳ק אין

15:00

שעת צ׳ק אאוט

11:00
כדאי לדעת! ההזמנה דרך אתר פשוט אירלנד אינה כרוכה בעלות או בעמלה נוספת על המחירים המצוינים באתר Booking. מטרתנו היא להנגיש את המידע בצורה פשוטה ונוחה ולסייע לכם לבחור את המקום המתאים לכם.
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף במייל