5/5

פשוט ישראל

החופשה שלכם מתחילה עכשיו!

- 3 Stairs Only to Cozy Flat on Hillel st -

דירה נוחה ברחוב הלל רק עם שלוש מדרגות, חיפה

3 Stairs Only to Cozy Flat on Hillel st

נוחה ברחוב הלל רק עם שלוש מדרגות, חיפה (3 Stairs Only to Cozy Flat on Hillel st) הינה דירה אשר נמצאת בחיפה. דירה נוחה ברחוב הלל רק עם שלוש מדרגות, חיפה מציעה לאורחיה בין היתר: חניה חינם, אינטרנט אלחוטי בחינם וחדרים ללא-עישון.

דירה נוחה ברחוב הלל רק עם שלוש מדרגות, חיפה

כוכבים

רמת מחיר ללילה

$$

סוג אירוח

דירה

מספר חדרים במתחם

שעת צ׳ק אין

15:00

שעת צ׳ק אאוט

11:00
כדאי לדעת! ההזמנה דרך אתר פשוט אירלנד אינה כרוכה בעלות או בעמלה נוספת על המחירים המצוינים באתר Booking. מטרתנו היא להנגיש את המידע בצורה פשוטה ונוחה ולסייע לכם לבחור את המקום המתאים לכם.
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף במייל

דירה נוחה ברחוב הלל רק עם שלוש מדרגות, חיפה נמצאת במרחק קצר ממדע-טק – המוזיאון הלאומי למדע, טכנולוגיה וחלל (0.3 ק״מ), התיאטרון העירוני של חיפה (0.6 ק״מ), הגנים הבהאיים וכיפת הזהב (0.8 ק״מ) ובית הכנסת המרכזי (0.8 ק״מ). ובמרחק נסיעה מסינמטק חיפה (1.1 ק״מ). האטרקציות בסביבת דירה נוחה ברחוב הלל רק עם שלוש מדרגות, חיפה כוללות את בית החולים רמבם (2.8 ק״מ), כנסיית סטלה מאריס (3 ק״מ), חוף בת גלים (3.2 ק״מ), מערת אליהו (3.2 ק״מ) וחוף הכרמל (3.5 ק״מ). וכן החופים: החוף השקט (2.5 ק״מ), חוף בת גלים (3.2 ק״מ), חוף הכרמל (3.4 ק״מ), חוף דדו (3.8 ק״מ) וחוף קרית חיים (6 ק״מ).

שעת הצ'ק אין לדירה מתחילה בשעה 15:00 ושעת הצ'קאווט ב-11:00. ילדים בכל גיל מתקבלים בברכה ולא ניתן להכניס חיות מחמד. על מנת להבטיח את מקומכם, אנו ממליצים להזמין בהקדם. ניתן לעשות זאת אונליין ממש עכשיו בלחיצה על כפתור ההזמנה.