5/5

פשוט ישראל

החופשה שלכם מתחילה עכשיו!

בית עם גן פרטי חיפה

Private Garden House

בית עם גן פרטי חיפה (Private Garden House) הינו בית נופש אשר נמצא בחיפה. בית נופש בית עם גן פרטי חיפה מציע לאורחיו בין היתר: חניה חינם.

בית עם גן פרטי חיפה

כוכבים

רמת מחיר ללילה

$$

סוג אירוח

בית נופש

מספר חדרים במתחם

שעת צ׳ק אין

15:00

שעת צ׳ק אאוט

12:00
כדאי לדעת! ההזמנה דרך אתר פשוט אירלנד אינה כרוכה בעלות או בעמלה נוספת על המחירים המצוינים באתר Booking. מטרתנו היא להנגיש את המידע בצורה פשוטה ונוחה ולסייע לכם לבחור את המקום המתאים לכם.
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף במייל

בית נופש בית עם גן פרטי חיפה נמצא במרחק קצר מהמוזיאון הימי הלאומי (0.4 ק״מ), חוף בת גלים (0.6 ק״מ), מערת אליהו (0.6 ק״מ) וכנסיית סטלה מאריס (0.7 ק״מ). האטרקציות בסביבת בית נופש בית עם גן פרטי חיפה כוללות את הגנים הבהאיים וכיפת הזהב (2.3 ק״מ), מדע-טק – המוזיאון הלאומי למדע, טכנולוגיה וחלל (3 ק״מ), חוף הכרמל (3.3 ק״מ), התיאטרון העירוני של חיפה (3.5 ק״מ) ומת"מ מרכז תעשיות מדע (4.9 ק״מ). וכן החופים: חוף בת גלים (500 מ'), החוף השקט (1.1 ק״מ), חוף הכרמל (2.9 ק״מ), חוף דדו (4.4 ק״מ) וחוף קרית חיים (7 ק״מ). אלו מאיתנו המחפשים חוויה "טבעית יותר" יכולים לבקר בהר הכרמל (2 ק״מ).

מבחינת מסעדות ובתי קפה, אלו הם הקרובים ביותר: אבו זיד, דולפין ומילה האוס.

שעת הצ'ק אין לבית נופש מתחילה בשעה 15:00 ושעת הצ'קאווט ב-12:00. ילדים בכל גיל מתקבלים בברכה ולא ניתן להכניס חיות מחמד. על מנת להבטיח את מקומכם, אנו ממליצים להזמין בהקדם. ניתן לעשות זאת אונליין ממש עכשיו בלחיצה על כפתור ההזמנה.