5/5

פשוט ישראל

החופשה שלכם מתחילה עכשיו!

בית הארחה בוטיק של מאיר תל אביב

Meir's Boutique Guesthouse

בית הארחה הבוטיק של מאיר תל אביב (Meir's Boutique Guesthouse) הינו בית הארחה אשר נמצא בתל אביב באזור נווה צדק וממוקם במרחק קצר ממוזיאון העצמאות. בית הארחה בית הארחה הבוטיק של מאיר תל אביב מציע לאורחיו בין היתר: אינטרנט אלחוטי בחינם, חדרים ללא-עישון, טרסה וכביסה.

בית הארחה הבוטיק של מאיר תל אביב

כוכבים

רמת מחיר ללילה

$

סוג אירוח

בית הארחה

מספר חדרים במתחם

שעת צ׳ק אין

14:00

שעת צ׳ק אאוט

11:00
כדאי לדעת! ההזמנה דרך אתר פשוט אירלנד אינה כרוכה בעלות או בעמלה נוספת על המחירים המצוינים באתר Booking. מטרתנו היא להנגיש את המידע בצורה פשוטה ונוחה ולסייע לכם לבחור את המקום המתאים לכם.
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף במייל

בית הארחה בית הארחה הבוטיק של מאיר תל אביב נמצא במרחק קצר משוק האמנים נחלת בנימין (0.7 ק״מ), מרכז סוזן דלל למחול, נווה צדק (0.8 ק״מ), רחוב שינקין (0.8 ק״מ) ושוק הכרמל (0.8 ק״מ). האטרקציות בסביבת בית הארחה בית הארחה הבוטיק של מאיר תל אביב כוללות את כיכר דיזנגוף (1.8 ק״מ), תיאטרון הקאמרי (2 ק״מ), מוזיאון תל אביב לאמנות (2.2 ק״מ), תחנת רכבת השלום (2.3 ק״מ) ואנדרטת יצחק רבין (2.3 ק״מ). וכן החופים: חוף צ'ארלס קלור (1.2 ק״מ), חוף אביב (1.2 ק״מ), בננה ביץ' (1.3 ק״מ), חוף עלמה (1.3 ק״מ) וחוף ירושלים (1.5 ק״מ).

מבחינת מסעדות ובתי קפה, אלו הם הקרובים ביותר: saluf & sons וספוטניק.

שעת הצ'ק אין לבית הארחה מתחילה בשעה 14:00 ושעת הצ'קאווט ב-11:00. ילדים בכל גיל מתקבלים בברכה ולא ניתן להכניס חיות מחמד. על מנת להבטיח את מקומכם, אנו ממליצים להזמין בהקדם. ניתן לעשות זאת אונליין ממש עכשיו בלחיצה על כפתור ההזמנה.