5/5

פשוט ישראל

החופשה שלכם מתחילה עכשיו!

- Eshkol Housing Haifa - Luxury Villa Panoramic Sea View -

בית אשכול – וילה עם נוף לים, חיפה

Eshkol Housing Haifa - Luxury Villa Panoramic Sea View

בית אשכול – וילה עם נוף לים, חיפה (Eshkol Housing Haifa – Luxury Villa Panoramic Sea View) הינה וילה אשר נמצאת בחיפה. וילה בית אשכול – וילה עם נוף לים, חיפה מציעה לאורחיה בין היתר: חניה חינם, אינטרנט אלחוטי בחינם, מול הים וחדרים ללא-עישון.

בית אשכול - וילה עם נוף לים, חיפה

כוכבים

רמת מחיר ללילה

$$

סוג אירוח

וילה

מספר חדרים במתחם

שעת צ׳ק אין

15:00

שעת צ׳ק אאוט

11:00
כדאי לדעת! ההזמנה דרך אתר פשוט אירלנד אינה כרוכה בעלות או בעמלה נוספת על המחירים המצוינים באתר Booking. מטרתנו היא להנגיש את המידע בצורה פשוטה ונוחה ולסייע לכם לבחור את המקום המתאים לכם.
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף במייל

וילה בית אשכול – וילה עם נוף לים, חיפה נמצאת במרחק נסיעה ממת"מ מרכז תעשיות מדע (2.2 ק״מ), סינמטק חיפה (2.7 ק״מ), התיאטרון העירוני של חיפה (3.5 ק״מ), בית הכנסת המרכזי (3.6 ק״מ) וחוף הכרמל (3.6 ק״מ). האטרקציות בסביבת וילה בית אשכול – וילה עם נוף לים, חיפה כוללות את נמל חיפה (5.4 ק״מ), כנסיית סטלה מאריס (5.4 ק״מ), מערת אליהו (5.7 ק״מ), החוף השקט (5.9 ק״מ) ובית החולים רמבם (6 ק״מ). וכן החופים: חוף דדו (2.4 ק״מ), חוף הכרמל (3.4 ק״מ), החוף השקט (6 ק״מ), חוף בת גלים (6 ק״מ) וחוף קרית חיים (9 ק״מ). אלו מאיתנו המחפשים חוויה "טבעית יותר" יכולים לבקר ביָם תִיכוֹנִי (1 ק״מ).

מבחינת מסעדות ובתי קפה, אלו הם הקרובים ביותר: מרכז קניות חורב, קפה קפה בחוף דאדו וסֶפּטֶמבֶּר.

שעת הצ'ק אין לוילה מתחילה בשעה 15:00 ושעת הצ'קאווט ב-11:00. ילדים בכל גיל מתקבלים בברכה ולא ניתן להכניס חיות מחמד. על מנת להבטיח את מקומכם, אנו ממליצים להזמין בהקדם. ניתן לעשות זאת אונליין ממש עכשיו בלחיצה על כפתור ההזמנה.