5/5

פשוט ישראל

החופשה שלכם מתחילה עכשיו!

אקווה מרין אילת

Aquamarine Hotel

אקווה מרין אילת (Aquamarine Hotel) הינו מלוןמעולה עבור שני מטיילים ברמת 3 כוכבים אשר נמצא באילת מלוןמעולה עבור שני מטיילים אקווה מרין אילת מציע לאורחיו בין היתר: אינטרנט אלחוטי בחינם, חניה חינם, חדרי משפחה, מתקנים לאורחים עם קשיי ניידות, דלפק קבלה 24 שעות ביממה ומעלית.

 

אקווה מרין אילת

כוכבים

⭐⭐⭐

רמת מחיר ללילה

$$

סוג אירוח

מלוןמעולה עבור שני מטיילים

מספר חדרים במתחם

85

שעת צ׳ק אין

15:00

שעת צ׳ק אאוט

11:00
כדאי לדעת! ההזמנה דרך אתר פשוט אירלנד אינה כרוכה בעלות או בעמלה נוספת על המחירים המצוינים באתר Booking. מטרתנו היא להנגיש את המידע בצורה פשוטה ונוחה ולסייע לכם לבחור את המקום המתאים לכם.
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף במייל

במלוןמעולה עבור שני מטיילים מוגשת ארוחת בוקר (הערות: כשרה ומזנון (בופה)). במלוןמעולה עבור שני מטיילים 85 חדרים.

מלוןמעולה עבור שני מטיילים אקווה מרין אילת נמצא במרחק קצר מסנטרל פארק (300 מ'), פארק אופירה (600 מ') ופרדקין (650 מ'). ובמרחק נסיעה מפארק חוף ים (1.5 ק״מ) ופארק הלגונה החדשה (1.9 ק״מ). האטרקציה הקרובה ביותר למלוןמעולה עבור שני מטיילים היא מבצר עקבה ונמצאת במרחק של 6 ק״מ. וכן החופים: חוף קיסוסקי (350 מ'), חוף הפנינה (350 מ'), חוף מיקי (500 מ'), חוף פפאיה (500 מ') וחוף מוריה (600 מ'). אלו מאיתנו המחפשים חוויה "טבעית יותר" יכולים לבקר בהים האדום (2.3 ק״מ).

מבחינת מסעדות ובתי קפה, אלו הם הקרובים ביותר: ג'ינג'ר מטבח אסיאתי, ברנז'ה, כוכב הים האדום, מוֹעֲדוֹן ובר מנותק.

שעת הצ'ק אין למלוןמעולה עבור שני מטיילים מתחילה בשעה 15:00 ושעת הצ'קאווט ב-11:00. לא ניתן להכניס חיות מחמד. על מנת להבטיח את מקומכם, אנו ממליצים להזמין בהקדם. ניתן לעשות זאת אונליין ממש עכשיו בלחיצה על כפתור ההזמנה.