5/5

פשוט ישראל

החופשה שלכם מתחילה עכשיו!

- Elma Arts Complex Luxury Hotel -

אלמא – מלון ומרכז אומנויות זכרון יעקב

Elma Arts Complex Luxury Hotel

אלמא מלון ומרכז לאומנויות שבזיכרון יעקב. מלון המשתרע על רכס הכרמל עם בריכה מקורה וחיצונית, מתחם ספא, חדר כושר, מסעדה ואומנות ותרבות בכל פינה.

צפו בסרטון והזמינו חדר עכשיו:


אלמא מלון ומרכז לאומנויות הוא מלון ברמה הגבוהה ביותר. הנפרס על שטח מוריק ורחב הנהנה מהרי הכרמל ונוף הים התיכון. המלון מציע לאורחיו חוויית שהות נוחה ואיכותית, עם חדרים מפנקים בריכה פנימית, בריכה חיצונית, עיסויים מקצועיים, ספא, חדר כושר, מסעדה ובר. המלון מהווה פסגה אומנותית עם תערוכות, קונצרטים וגלריות של מיטב האמנים.

אורחי המלון יכולים לחוות מכל שיש למושבה הנפלאה זכרון יעקב להציע. ישנם יקבים רבים באזור כגון יקב תישבי, כרמל מזרחי, סומק פויזנר סמדר ועוד. לא רחוק ממוקם המדרחוב של המושבה, עשיר בהיסטוריה, חנויות, אטרקציות ומסעדות. בנוסף לחובבי טבע, המלון קרוב לשלל מסלולים על חוטם רכס הר הכרמל. המלון מרוחק כ7 ק"מ מחוף חולי ומקיסריה.

מבנה המלון הינו פנינה ארכיטקטית שזיכה את מתכננו בפרס ישראל. המלון משתרע על מעל מאה דונם, עם נוף מרהיב וחורש טבעי. במלון המון מרחבים פתוחים, אזורי ישיבה ומדשאות עם שבילי הליכה קסומים.

במסדרונות ובמבואות מוצגות יצירות אומנות של מיטב היוצרים הישראלים, מתוכם לילי אלשטיין מייסדת אלמא. המלון מעוטר בגלריות רחבות, תערוכות מתחלפות ובשטחים הפתוחים מוצגים פסלים ופיסות אמנות של גדולי שם. המקום נותן לשוהים הצצה לאמנות העכשווית על גווניה, וכולל שני אולמות עם מיטב הטכנולוגיה ותנאים אקוסטיים מעולים שעל במותיהם עולות הופעות מחול,תיאטרון ומוסיקה ברמה הגבוהה ביותר.

במלון מסעדת "אורטוריו" בעלת תפריט מודרני ומנות מפתיעות המתאימות לעונה המוגשות אישית. במסעדה מגוון אפשרויות ישיבה כגון מרפסת גדולה עם נוף לים, חדר אירוח פרטי המתאים ל30 סועדים ולאונג' באווירה ביתית עם תנורים וספרייה.

ישנו גם אספרסו בר הפתוח רוב שעות היום, מקום  נעים לשבת על ספות וליהנות ממשקה חם ומאפה, המקום כשר.

הספא ממוקם באזור מרגיע, עם שמונה חדרי טיפול לעיסויים, חמאם טורקי ובריכה פנימית מחוממת הצופה אל הנוף דרך קיר זכוכית. בנוסף ישנה בריכה בחוץ, עם מיטות שיזוף ושפע של מקום ובר.במלון גם מרכז כושר גדול ומצוייד היטב. הכניסה מעל גיל 16.

החדרים במלון אלמא רחבים ומעוצבים בקפידה ואסטטיות. כל החדרים עברו שיפוץ לאחרונה. המלון מציע לאורחיו לבחור מתוך שבע גדלים שונים של חדרים, לפי מה שמתאים. כל חדר מאובזר במיטה זוגית, מיני בר וטלוויזיה גדולה. בחדרים מזגן עם בקרת אקלים, שעון מעורר ,ihome כספת, שולחן כתיבה אינטרנט אלחוטי חינם. יש גם אופציה לחדרים מונגשים רחבים. המקלחת מצוידת בחלוק ונעלי בית, מוצרי טיפוח משודרגים, מייבש שיער ומשקל דיגיטלי.

במלון חניה חינם למגיעים עם רכב ושירות אחסון מטען.לוח ההופעות והאירועים עמוס ומגוון מאוד הכולל לדוגמא פסטיבלים למיניהם. המלון מציע שירות איסוף והסעה משדה התעופה בתוספת תשלום והזמנה מראש. ארוחת הבוקר ברמה גבוהה והשירות של עובדי המלון אדיב וטוב.

אלמא - מלון ומרכז אומנויות

כוכבים

⭐⭐⭐⭐⭐

רמת מחיר ללילה

$$$

סוג אירוח

מלון

מספר חדרים במתחם

95

שעת צ׳ק אין

15:00

שעת צ׳ק אאוט

11:00
כדאי לדעת! ההזמנה דרך אתר פשוט אירלנד אינה כרוכה בעלות או בעמלה נוספת על המחירים המצוינים באתר Booking. מטרתנו היא להנגיש את המידע בצורה פשוטה ונוחה ולסייע לכם לבחור את המקום המתאים לכם.
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף במייל