5/5

פשוט ישראל

החופשה שלכם מתחילה עכשיו!

אכסניית אל נבעה נצרת

Nazareth Hostel Al Nabaa

בית הארחה נצרת ממוקם בלב העיר העתיקה של נצרת מזמין את אורחיו לספוג את אווירת המקום עם ארוחת בוקר, מרפסת מדהימה ואירוח אישי.

אכסניית נצרת אל נבעה היא אכסניה באווירה משפחתית השוכנת בליבה של העיר העתיקה נצרת, קרובה לכל הכנסיות והשווקים. אכסנייה קטנה ואינטימית המציעה אופציה למשפחות,זוגות וחדרי מעונות המתאימים למטיילים. בר קפה ותה זמינים בכל עת, וארוחת בוקר מעולה מוגשת על ידי בעל המקום עם חיוך רחב.

אכסניית נצרת אל נבעה היא במיקום אסטרטגי ונוח, בסמוך אליה נמצא השוק הישן וכ 700 מטר ממנה ממוקמת כנסיית הבשורה וכנסיית גבריאל הקדוש. מקום האירוח מוקף מסעדות, והתחנה המרכזית של נצרת ממוקמת כ5 דקות הליכה מהאכסנייה ככה שנוח מאוד לבאים בתחבורה ציבורית.

בית ההארחה כולל מספר מאפיינים המשרים אווירה, כולל מרחב משותף מזמין, טרסה וחצר פנימית המשקיפה על הכנסיות הסמוכות, בה מוזמנים האורחים ליהנות מהנוף עוצר הנשימה של העיר.

החדרים הפרטיים מעוצבים בסגנון ייחודי, נוחים, נקיים ומרווחים.חדר  פרטי כולל חדר רחצה פרטי טלוויזיה עם ערוצי לווין ומיזוג אוויר.חדרי המעונות כוללים מאוורר, לוקרים לשמירה על חפצים יקרים ואזור רחצה משותף. בכל שטח מקום האירוח יש אינטרנט אלחוטי.

במלון חניה חינם לבאים עם רכבים. ישנה ירידה תלולה מהחניה לאכסנייה אז יש להיות זהירים. למרות שיש הרבה מסעדות ניתן גם לארגן ארוחת ערב במקום בתיאום מראש. אורחים המעוניינים בסיורים מודרכים האכסנייה מציעה טיולים בנצרת וטבריה.

אכסניית נצרת אל נבעה

כוכבים

⭐⭐⭐⭐⭐

רמת מחיר ללילה

$$

סוג אירוח

בית הארחה

מספר חדרים במתחם

6

שעת צ׳ק אין

13:00

שעת צ׳ק אאוט

11:00
כדאי לדעת! ההזמנה דרך אתר פשוט אירלנד אינה כרוכה בעלות או בעמלה נוספת על המחירים המצוינים באתר Booking. מטרתנו היא להנגיש את המידע בצורה פשוטה ונוחה ולסייע לכם לבחור את המקום המתאים לכם.
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף במייל