5/5

פשוט ישראל

החופשה שלכם מתחילה עכשיו!

אכסניית בית הדואר/ הפוסט הוסטל ירושלים

The Post Hostel Jerusalem

הפוסט הוסטל ירושלים היא אכסנייה מודרנית הממוקמת במערב ירושלים, במיקום מעולה לצד מסעדות ואטרקציות רבות בעיר. האכסנייה מעוצבת בסגנון מודרני ומגניב במיוחד, ומציעה חדרים פרטיים וכן חדרי מעונות במחיר נוח ובעיצוב מרהיב. האכסנייה ממוקמת למעשה בקומה העליונה של בית הדואר ההיסטורי בירושלים ומציעה עיצוב אורבני, מגניב וחדשני.

האכסנייה כוללת 43 חדרי אירוח, שנבדלים בגודל ובמחיר. כך תוכלו ליהנות מחדרים משותפים עם 8-12 מיטות, או מחדרים פרטיים המתאימים ל- 2-3 אורחים ולמשפחות עם ילדים. החדרים מעוצבים בסגנון מודרני ומרהיב, ומאובזרים בכל מה שתצטרכו במהלך השהות. לחדרי המעונות, יש שירותים משותפים הצמודים לחדר ומקומות אכסון רבים ונוחים.

המיקום המעולה של האכסנייה, מהווה יתרון ענק לכל מי שמעוניין ליהנות מהעיר ירושלים ולחקור אותה לעומקה. האכסנייה ממוקמת 200 מטרים מחומות העיר התיקה, ובהמשך ממגוון האטרקציות התיירותיות של העיר. לצד האכסנייה תוכלו ליהנות מתחבורה ציבורית נוחה ורכבת קלה. תוך כמה דקות הליכה, תוכלו ליהנות ממגוון ברים ומסעדות, ולטעום מחיי הלילה התוססים והמהנים של ירושלים.

המקום כולל מגוון אזורים משותפים בהם תוכלו להתרווח בהנאה ולהכיר מטיילים אחרים שמתארחים במקום. הלאונג' המרווח של המקום, כולל ספות ושולחות לישיבה, ובר שתייה להנאתכם. תוכלו לשהות גם בחדר צ'יל אאוט שכולל שולחן סנוקר ואף רבות המקום נוהג להקרין בחדר סרטים עבור האורחים. בגג האכסנייה, יש מרפסת גג פתוחה ושקטה, המאפשרת ליהנות מנופה המרהיב והשליו של ירושלים. מעבר לכך, האכסנייה כוללת גם מטבח משותף ומרווח לשימוש חופשי של האורחים.

האכסנייה אהודה במיוחד על ידי המבקרים, מאחר וטומנת בחובה מגוון של יתרונות שהופכים את השהות בירושלים לקסומה ונוחה. היא מאפשרת שהות במחיר נוח לכיס, בחלל מגניב ומרווח ועם מגוון חדרים משותפים לשהייה נוחה. גם המיקום המעולה והמרכזי של האכסנייה, תורם לכדי יצירת חווית טיול נוחה וקלילה בעיר.

אכסניית בית הדואר ,הפוסט הוסטל ירושלים

כוכבים

רמת מחיר ללילה

$

סוג אירוח

אכסניה

מספר חדרים במתחם

43

שעת צ׳ק אין

14:00

שעת צ׳ק אאוט

11:00
כדאי לדעת! ההזמנה דרך אתר פשוט אירלנד אינה כרוכה בעלות או בעמלה נוספת על המחירים המצוינים באתר Booking. מטרתנו היא להנגיש את המידע בצורה פשוטה ונוחה ולסייע לכם לבחור את המקום המתאים לכם.
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף במייל