5/5

פשוט ישראל

החופשה שלכם מתחילה עכשיו!

אחת ולתמיד! מתי כדאי לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל?

טיסה לחו"ל היא אחד הדברים האהובים ביותר על ישראלים, ואחד הדברים הכי חשובים בטיסה לחו"ל הוא שנדע שיש מי שדואג לנו גם אם לא הכל הולך כמו שציפינו. ביטוח נסיעות נועד בדיוק למטרה הזו.

 

ביטוח נסיעות לחו"ל

ביטוח נסיעות לחו"ל, כמו כל ביטוח הוא משהו שכולנו היינו מעדיפים לא להשתמש בו. המטרה המרכזית של הביטוח הזה היא לכסות הוצאות רפואיות שהתרחשו מחוץ לגבולות המדינה. בישראל, לכל אזרח יש ביטוח בריאות ממלכתי שמאפשר לו לקבל כל טיפול רפואי נדרש ללא עלות. ברגע שאנחנו עוברים את גבולות המדינה הביטוח הזה כבר לא תקף, ולכן יש צרוך בביטוח פרטי.

ביטוח הנסיעות של פספורט קארד מיועד בדיוק למצב הזה. הביטוח הזה מכסה כל טיפול רפואי שאותו תצטרכו בחו"ל, לא משנה מה היעד שבו אם נמצאים. כמו כן ניתנת לכם האפשרות לשלם ביטוח גם עבור הטסה לארץ בעת הצורך. בניגוד לביטוחים אחרים שבהם תצטרכו להוכיח שאתם אכן זכאים לכיסוי הוצאות, פספורט קארד מעניקים לכם מראש כרטיס שאיתו תוכלו לשלם את ההוצאות. לתיאום ביטוח – פספורט קארד טלפון.

ביטוח נסיעות לחול

טיסה לטיול

המקרה הראשון שבו חשוב לקנות ביטוח נסיעות הוא כאשר אנחנו טסים לטיול או לספורט אתגרי. כולנו מקווים לחזור לשלם, אולם פעילויות מהסוג הזה מעמידות אתכם ברמת סיכון גבוהה יותר. כדי לא להגיע למצב שבו נפצעתם ואין מי שמשלם לכם את ההוצאות הרפואיות עבור הטפול בפציעה, ביטוח הנסיעות הוא דבר שאתם חייבים שיהיה לכם. כיום יש אפשרות לסגור ביטוח בקלות בעזרת פספורט קארד טלפון ולקבל את כל המידע הביטוחי; לסגור פוליסה, לבצע הרחבות כגון תכשיטים, פלאפונים, ספורט אתגרי ושאר ירקות – בקלות!

 

טיסה למדינה עם בעיות בריאותיות

בתור ישראלים אנחנו רגילים להנות ממערכת בריאות מהמובילות בעולם, אולם חשוב לדעת שלא בכל מקום זה המצב. יש לא מעט מדינות על הגלובוס שבהן מחלות, מגיפות או בעיות בבריאות הציבור הן דבר שבשגרה. טיסה לאותן מדינות מעמידה אתכם בסיכון מסוים, ולכן כדי להפוך את הסיכון הזה להיות כמה שיותר נמוך, מומלץ לרכוש ביטוח נסיעות שכולל הטסה לארץ בעת הצורך.

 

טיסה לארצות הברית

ארצות הברית נחשבת ליעד המועדף על ישראלים רבים, אולם מבחינה בריאותית חשוב לדעת שארצות הברית היא לא המקום להיות בו בלי ביטוח בריאות. מחירי הטיפול הרפואי בארצות הברית גבוהים מאוד, ובלי ביטוח רפואי לא ניתן לקבל שם טיפול, גם עבור אזרחי המקום. אם אתם לא רוצים למצוא את עצמכם משלמים אלפי דולרים ולעיתים גם יותר עבור טיפול רפואי, קנו ביטוח נסיעות.

 

לסיכום

ביטוח נסיעות לחו"ל נועד לכסות אותנו מפני הוצאות רפואיות כאשר אנחנו מעבר לים, אולם יש עוד כמה כיסויים שאותם הוא מעניק לנו. הביטוח הזה חשוב בכל טיסה אולם בעיקר כאשר אנחנו טסים לטיול או לספורט אתגרי בחו"ל, דבר שכמובן מעמיד אותנו ברמת סיכון גבוהה יותר. שני מקרים נוספים שבהם יש חשיבות מיוחד לביטוח הזה הם טיסה למדינות עולם שלישי או טיסה לארה"ב.

ביטוח נסיעות

אז מה היה לנו עד עכשיו?
פשוט מדריכים

כל מה שרציתם לדעת על ישראל

מדריכים נוספים על ישראל

17 לנובמבר, 2023

מדריכים נוספים בנושא

וזהה ממש לא הכל...