5/5

פשוט ישראל

החופשה שלכם מתחילה עכשיו!

סוויטה מתוקה על הכנרת

Sweet Suite Galilee

סוויטה מתוקה על הכנרת (Sweet Suite Galilee) הינו מתחם דירות אשר נמצא בטבריה. מתחם דירות סוויטה מתוקה על הכנרת מציע לאורחיו בין היתר: חניה חינם, אינטרנט אלחוטי בחינם, חדרי משפחה, חיות מחמד מותרות, חדרים ללא-עישון ומול הים.

סוויטה מתוקה על הכנרת

כוכבים

רמת מחיר ללילה

$$$$

סוג אירוח

מתחם דירות

מספר חדרים במתחם

שעת צ׳ק אין

15:00

שעת צ׳ק אאוט

11:00
כדאי לדעת! ההזמנה דרך אתר פשוט אירלנד אינה כרוכה בעלות או בעמלה נוספת על המחירים המצוינים באתר Booking. מטרתנו היא להנגיש את המידע בצורה פשוטה ונוחה ולסייע לכם לבחור את המקום המתאים לכם.
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף במייל

מתחם דירות סוויטה מתוקה על הכנרת נמצא במרחק קצר מהכנסייה הסקוטית (0.5 ק״מ), קבר הרמב'ם (0.5 ק״מ), כנסיית סנט פיטר (0.6 ק״מ) ומרינה (0.9 ק״מ). האטרקציות בסביבת מתחם דירות סוויטה מתוקה על הכנרת כוללות את מוזיאון התנ"ך (18.6 ק״מ) ומושבת האומנים (19.7 ק״מ). אלו מאיתנו המחפשים חוויה "טבעית יותר" יכולים לבקר בים כנרת (0.1 ק״מ).

מבחינת מסעדות ובתי קפה, אלו הם הקרובים ביותר: סיפונים (בשר על הים), פגודה (אוכל אסייתי על הים) וארומה (ארוחות בוקר נהדרות, סלטים וכריכים.).

שעת הצ'ק אין למתחם דירות מתחילה בשעה 15:00 ושעת הצ'קאווט ב-11:00. ילדים בכל גיל מתקבלים בברכה וניתן על פי בקשה להכניס חיות מחמד עשויים לחול חיובים. על מנת להבטיח את מקומכם, אנו ממליצים להזמין בהקדם. ניתן לעשות זאת אונליין ממש עכשיו בלחיצה על כפתור ההזמנה.