5/5

פשוט ישראל

החופשה שלכם מתחילה עכשיו!

מלון דירות עם נוף לים חיפה

Apartments With Sea View

דירות עם נוף לים חיפה (Apartments With Sea View) הינו מלון דירות אשר נמצא בחיפה. מלון דירות דירות עם נוף לים חיפה מציע לאורחיו בין היתר: חניה, אינטרנט אלחוטי בחינם וחדרים ללא-עישון.

מלון דירות עם נוף לים חיפה

כוכבים

רמת מחיר ללילה

$

סוג אירוח

מלון דירות

מספר חדרים במתחם

שעת צ׳ק אין

14:00

שעת צ׳ק אאוט

12:00
כדאי לדעת! ההזמנה דרך אתר פשוט אירלנד אינה כרוכה בעלות או בעמלה נוספת על המחירים המצוינים באתר Booking. מטרתנו היא להנגיש את המידע בצורה פשוטה ונוחה ולסייע לכם לבחור את המקום המתאים לכם.
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף במייל

מלון דירות דירות עם נוף לים חיפה נמצא במרחק קצר ממדע-טק – המוזיאון הלאומי למדע, טכנולוגיה וחלל (0.5 ק״מ), הגנים הבהאיים וכיפת הזהב (0.6 ק״מ) והמושבה הגרמנית (0.9 ק״מ). ובמרחק נסיעה מגן הפסלים (1.1 ק״מ). האטרקציות בסביבת מלון דירות דירות עם נוף לים חיפה כוללות את בית החולים רמבם (2.3 ק״מ), כנסיית סטלה מאריס (2.6 ק״מ), חוף בת גלים (2.7 ק״מ), מערת אליהו (2.8 ק״מ) וחוף הכרמל (3.5 ק״מ). וכן החופים: החוף השקט (2 ק״מ), חוף בת גלים (2.7 ק״מ), חוף הכרמל (3.4 ק״מ), חוף דדו (4 ק״מ) וחוף קרית חיים (6 ק״מ).

מבחינת מסעדות ובתי קפה, אלו הם הקרובים ביותר: בר/קפה ומסעדה.

שעת הצ'ק אין למלון דירות מתחילה בשעה 14:00 ושעת הצ'קאווט ב-12:00. אין אפשרות להתארח עם ילדים ולא ניתן להכניס חיות מחמד. על מנת להבטיח את מקומכם, אנו ממליצים להזמין בהקדם. ניתן לעשות זאת אונליין ממש עכשיו בלחיצה על כפתור ההזמנה.